|
Post by Takuya on Jun 12, 2008 13:59:06 GMT 1
Takuya betragtede hende, mens hun sad der og dak, sin te eller hvad det nu var. "sikkert.. det gør ingen forskel om du er ældre eller yngre end mig" sagde han bare med et skuldertræk, han var da ligeglad, den eneste grund til at han ikke gik, var fordi han ville holde øje med hende så hun ikke lavede noget forkert.
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 12, 2008 14:01:43 GMT 1
hun udstødte et suk og lavede en bevægelse med hånden og en cirkel af flammer samlede sig om det træ han sad i og hun sagde så "man burde respektere sine ældre, og dem som er stærkere end en selv" med de ord forsvandt ilden lige så hurtigt som den var kommet og hun drak bare roligt vidre.
|
|
|
Post by Takuya on Jun 14, 2008 10:19:30 GMT 1
Takuya himlede bare med øjnene "jeg er ikke bange for dig heks.." sagde han bare, og svang sig så ned fra træet med langt mere ynde, end før hvor han var faldet ned. "måske er du stærkere, men det betyder ikke at du kan komme valsende og gøre som det passer dig!"
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 17, 2008 13:15:55 GMT 1
Mei Yin sagde så roligt men med en lettere ildevarslende stemme "du skal passe på hvem du kalder heks min kære Dryade, jeg er en ånd, en af elementar ånderne og du burde være forsigtig med at trodse elementerne" hun var ikke vred nærmere fornærmet over det han kaldte hende...heks måtte hun være fri...dog sagde hun så "så jeg kan ikke gøre hvad jeg vil...jeg var her på øen før du blev født, og jeg har mere magt her på øen end dig, så vis jeg vil fælde eller vælte et træ, så gør jeg det, men har ikke behov for tømer eller brænde, så gør det ikke" hun sad stadig med ryggen til ham, og var afslappet.
|
|