|
Post by Mei Yin on Jun 6, 2008 14:56:47 GMT 1
Mei yin smilte og sagde så "nu lyver de jo frøken, de er utryg ved mig, vel er jeg blind men ikke dum, for som jeg siger blind mand ser mere end man skulle tro" hun smilte lidt og hun var helt afslappet og nod ellers bare solen.
|
|
|
Post by Leizha on Jun 6, 2008 15:07:21 GMT 1
"jeg nyder ikke at lyve, det skal De i det mindste vide" sagde Leizha med et skævt smil, og løftede endelig blikket og så hen på hende. "hvordan endte de med at blive blind?" spurgte hun nysgerrigt. bed sig, først efter hun havde udtalt ordene, i tungen, ønskede hun ikke havde sagt det.. *du kan ikke bare gå og spørge sådan uden videre Leizha altså* tænkte hun, sukkede stille, det var så typisk hende.
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 6, 2008 15:09:17 GMT 1
Mei Yin smilte og sagde så "det skette bare lige pludselig, mens jeg var i europa...omkring årene 1100...dvs ja 455år siden" mere sagde hun ikke og smilte bare lidt og nynnede stille en melodi fra europa som hun kunne huske.
|
|
|
Post by Leizha on Jun 6, 2008 15:33:44 GMT 1
Leizha nikkede lidt, "så har du været blind længe.. er det ikke lidt irriterende?" spurgte hun tænkende, overvejede nu mere hvad hun spurgte om og sagde, inden hun endte med bare at plapre løs om noget, der ville lyde dumt itlsidst.
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 6, 2008 20:52:32 GMT 1
Mei Yin smilte lidt "i starten var det, men nu syntes jeg ikke at det er så slemt" hun smilte ellers bare og så yderst afslappet ud og der spredte sig en afslappende atmosfære omkring hende.
|
|
|
Post by Leizha on Jun 7, 2008 15:13:51 GMT 1
Leizha sad og lyttede opmærksomt, så opmærksomt som hun nu kunne være, når hun samtidig tænkte, og fantaserede. "hvordan kan det være du ikek syntes det er slemt? det kan ikek være sjovt at være blind" sagde hun langsomt, overvejede nu ikke så meget sine ord, tænkte bare over det.
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 7, 2008 15:16:55 GMT 1
Mei yin smilte og sagde så "fordi jeg har lært at leve med det, og intet kan give en synet tilbage, ikke engang de stærkeste healere" andet sagde hun ikke og smilte lidt.
|
|
|
Post by Leizha on Jun 9, 2008 11:12:58 GMT 1
"nemlig, derfor må det jo være forfærdeligt at blive blind" påpegede Leizha ved hendes sidste særning. at ikke engang de stærkeste healere ikke kunne give en synet tilbage, anede hun egentlig ikke.. men i hendes øjne, lavede det ikke op på hvor forførdeligt det måtte være at blive blind.
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 9, 2008 12:51:17 GMT 1
Mei yin smilte lidt og sagde så "du vil ikke kunne forstå mig med mindre du selv bliver fra røvet synet i længere tid ad gangen" hun mente hvad hun sagde og det kunne høres, dog var det med venlig stemme.
|
|
|
Post by Leizha on Jun 14, 2008 10:08:22 GMT 1
Leizha så tænksomt på hende, tænkte faktis over hendes ord. "men.. hvis jeg blev blind.. jeg ville ikke kunne overleve en eneste dag.. jeg elsker at kunne se, desuden kan jeg ikke klare mig uden synet.. jeg ender med at falde over alt eller sådan noget" sagde hun med et skævt smil, grinte mærkeligt nok lidt over tanken.
|
|
|
Post by Mei Yin on Jun 17, 2008 13:09:00 GMT 1
Mei Yin smilte og sagde så "kan du have ret i, men det kan læres, det eneste du behøver er at gå rundt med et bind for øjnene i længere tid...men du siger noget, de første år af min blindhed var jeg totalt afhængig af min stok og mine to følgessvende" mere sagde hun ikke og lyttede roligt efter en bekendt lyd.
|
|