|
Post by red on May 14, 2008 21:01:23 GMT 1
"kald mig Red og ikke herre for det er jeg ikke" sagde Red og smilte blidt og sødt til hende
|
|
|
Post by ayama on May 14, 2008 21:04:24 GMT 1
hun smilte sødt til ham og sagde så "ok red-sama" hun udvidste den respekt som en slave skulle vise en højere end sig selv, eller det skulle ukøbte slaver kun, og hun var ukøbt indtil videre, hun betragtede ham kort.
|
|
|
Post by red on May 14, 2008 21:13:34 GMT 1
"jeg er ikke højre ind dig ikke i min verden er vi alle lige så vær sød at tale til mig som om vi var på samme klase og ikke slave over for en borger" sagde Red og smilte blidt til hende
|
|
|
Post by ayama on May 14, 2008 21:15:54 GMT 1
hun så på ham som om hun ikke forstod og sagde så "hvad mener de Red-sama?" hun lød faktisk som en som var født slave og aldrig havde kendt til frihed, hun betragtede ham bare med et spørgene blik.
|
|
|
Post by red on May 14, 2008 21:17:40 GMT 1
Red smilte til hende "tal til mig som om du var en almindelig borger lige som mig" sagde Red med en blid stemme til hende
|
|
|
Post by ayama on May 14, 2008 21:19:59 GMT 1
hun så stadig ikke ud til at forstå ham og rystede så på hovedet "kan jeg ikke....de er borger..jeg er slave, det er forkert...min herre vil straffe mig vis han finder ud af det" hun betragtede ham og vidste at hendes 'herre' var her i templet, faktisk i gæste afdellingen.
|
|
|
Post by red on May 14, 2008 21:21:14 GMT 1
"nej ikke vis jeg giver dem lov til det så tror jeg ikke på det" sagde Red og smilte til hende
|
|
|
Post by ayama on May 14, 2008 21:24:24 GMT 1
hun nikkede og han burde vide at slaver faktisk ikke burde tale til borgere og med dette havde hun allrede overskreden en grænse og hun sagde så "min herre..eller handler er yderst skrap og banker sine slaver til lydighed, og lære os at vi ikke må opføre os som frie..da vi ikke er frie" hun bakkede væk fra ham og kikkede ned i jorden og klædet gled ned så man nu kunne se hendes krop og hun så yderst tynd ud og hun havde blå mærker hist og her.
|
|
|
Post by red on May 14, 2008 21:31:29 GMT 1
Red tog sin trøje af og gav hende den på men da han var støre ind hun var så var den lidt stor til hende han løftede hendes hoved og så på hende "gid der var noget jeg kunde gøre" sagde Red med en blid og varm stemme
|
|
|
Post by ayama on May 14, 2008 21:33:09 GMT 1
hun betragtede ham bare og fik lidt tåre i øjnene og trykkede sig ind til ham og græd faktisk, i glæde...eller det var skuespil men det var umuligt at mærke eller se på hende.
|
|
|
Post by red on May 14, 2008 21:38:30 GMT 1
Red lage armende om hende "hvad nu søde hvorfor græder du" sagde Red med en bil og varm stemme
|
|
|
Post by ayama on May 14, 2008 21:39:53 GMT 1
hun snøftede lidt og fik sagt "du..du er den..den sødeste..jeg har..har mødt i hele mit liv" hun trykkede sig bare ind til ham og lod tårene flyde.
|
|
|
Post by red on May 14, 2008 21:44:35 GMT 1
red nussede hende blidt og kærliget på rykken "ømm tak" sagde Red og kyssede hende blidt på kinden
|
|
|
Post by ayama on May 14, 2008 21:45:33 GMT 1
hun lod mam gøre det og holdt bare om ham og nød det lidt hun var bare helt stille.
|
|
|
Post by red on May 14, 2008 21:51:33 GMT 1
Red rejste sig op og løftede hende og og holde hende sadtig ind til sig og gik uden for med hende "skal vi ikke tage et sted hen hvor vi kan spise noget mad jeg giver" sagde Red med en blid og lidt kærlig stemme
|
|