|
Post by Izumi No Okuni on May 17, 2008 0:51:07 GMT 1
hun betragtede ham og sagde så "har heller aldrig haft planer om at lade dig ligge med mig, kys kan jeg gå med til" på en måde var rusen væk og hun var nærmest sig selv nu og det kunne høres, hvordan det var sket vidste hun ikke.
|
|
|
Post by red on May 17, 2008 0:56:02 GMT 1
Red strøg hende blidt over kinden "og tro mig jeg nyder det men jeg kender mig selv og pludselig vil jeg havde mere" sagde Red og nussede hende blidt på den ene kind
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 17, 2008 0:57:53 GMT 1
hun smilte og sagde så drillende "du kan bare prøve...ha en magt langt stærkere end dig som bluser op når jeg er i fare eller lignende" hun var helt ædru....som om et eller andet mirakel var sket med hende.
|
|
|
Post by red on May 17, 2008 1:05:26 GMT 1
Red smilte til hende "det er jeg glad for at høre for jeg vil dig alt andet ind ondt" sagde Red og lage sig oven på hende igen og kyssede hende lidt på halsen og kyssene kom langsomt længer og længer og mod hendes mund
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 17, 2008 1:07:22 GMT 1
hun nød det lidt og hun smilte bare til ham ogfik sagt "og du vil ikke møde den kraft når den er vred" hun kunne mærke yin ulme inde i hendes sind og vidste at hun ville komme frem med mindste tegn på fare.
|
|
|
Post by red on May 17, 2008 1:09:51 GMT 1
Lige inde Red skulle til at kysse hende på munden smilte han til hende "nej men det gør mig mere tryk at hvide at du kan få mig væk fra dig vis jeg ikke kan stryger mig" sagde Red med en blid stemme og kyssede hende intenst på munden
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 17, 2008 1:11:01 GMT 1
hun smilte og gengældte roligt kysset og tog blidt armene om ham og hun nød bare dette og hun vidste at hun var i sikkerhed.
|
|
|
Post by red on May 17, 2008 1:18:37 GMT 1
Red havde stadig sine hænder ved hendes kinder og han lod dem blidt glide op i håret på hende som han blidt og kærligt nussede mens han nød deres kys meget
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 17, 2008 1:21:25 GMT 1
hun nød bare dette og holdt kysset og lod sine hænder kærtegne hans ryg, mens hun bare nød dette.
|
|
|
Post by red on May 17, 2008 1:23:43 GMT 1
Red vente dem rundt i sengen så han lå nederst og hun lå oven på ham mens han holde kysset han lod sine hånder glide langes hendes hår og om på hendes ryk
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 17, 2008 1:25:12 GMT 1
Hun smilte kort og lod ham gøre det da han ikke havde brudt nogle grænser endnu, hvilket hun var yderst glad for.
|
|
|
Post by red on May 17, 2008 1:26:55 GMT 1
Red brød kysset "vis jeg gør noget du ikke vil havde vil du så ikke lige ad vare mig først så skal jeg nok stoppe" sagde Red med en blid og varm stemme til hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 17, 2008 1:29:45 GMT 1
hun smilte og sagde så "skal jeg nok" hun smilte og nød lit at ligge sådan her, han var ret højere end hende kunne man se nu...men hun var jo også kvinde..og kun 17år gammel hun kyssede ham kort på halsen og så på munden.
|
|
|
Post by red on May 17, 2008 1:31:19 GMT 1
Red gengalde hendes kys med stor glæde mens han blidt og kærligt nussede hende på rykken med begge hænder
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 17, 2008 1:34:26 GMT 1
hun nød det til fulde og holdt kysset og kyssede ham så lettere pirrende på halsen, da hun lige ville teste ham lidt, men det kunne han ikke vide.
|
|