|
Post by kaman on May 3, 2008 22:47:28 GMT 1
Kaman så efter ham. Han fulgte roligt efter ham, men dog uden at han såp noget.
|
|
|
Post by Rai on May 3, 2008 22:53:33 GMT 1
Rai kiggede lidt rundt og gabte lidt, her var så kedeligt at han næsten kunne falde i søvn. Han så op på templets tag og sprang derop, hvor efter han så ned på de mange mennesker. Nogle havde vendt blikket mod ham, men det var han lidt ligeglad med. "lad os se" sagde han til sig selv og så lidt ud over det hele, hvor efter der bagved ham dannede sig en ildkugle nok til at smadre templet, det virkede ikke som om han havde noget at gøre med det, da han sad roligt og ikke viste nogen tegn på besværgelse, eller holdt sin hænder ud.
|
|
|
Post by kaman on May 3, 2008 22:55:13 GMT 1
Kaman så op mod ham, han løb hurtigt hen og sprang ned foran ham, "Jeg beder Dem, du må ikke smadre templet" sagde han ydmygt til ham, mens han kiggede ned i jorden.
|
|
|
Post by Rai on May 3, 2008 22:58:30 GMT 1
"helt ærlig, tro du virkelig at jeg kunne finde på det" sagde han svagt smilende. "de skal da beholde deres tempel, ville nu bare se deres reaktion, hvis jeg nu gjorde det" sagde han og så ned på folk, der nærmest var stivnet. Og hvis han havde sat sig for at smadre templet ville ingen kunne stoppe ham i det.
|
|
|
Post by kaman on May 3, 2008 23:00:30 GMT 1
Kaman så på ham, "DU skal ikke gøre det, det er umenneskeligt, det vil knuse alle disse menneskers liv" råbte han op mod ham.
|
|
|
Post by Rai on May 3, 2008 23:02:09 GMT 1
Han så roligt ned på ham. "hvad er dit navn egentlig" sagde han roligt og så rundt på folk, hvor efter ildkuglen bag ved ham, bevægede sig op i luften.
|
|
|
Post by kaman on May 3, 2008 23:04:43 GMT 1
Kaman så op mod ham, "Mit navn er Kaman" sagde han højt og klart og lagde sig ned igen, foran ham.
|
|
|
Post by Rai on May 3, 2008 23:06:16 GMT 1
"hyggeligt at træffe dig" sagde han roligt og så op på ildkuglen. "hmm" sagde han kort før ildkuglen blev til flere små, som kom farende ned mod templet.
|
|
|
Post by kaman on May 3, 2008 23:07:50 GMT 1
Kaman så forskrækket op mod ham, "Nej, lad være!" Råbte han op mod ham.
|
|
|
Post by Rai on May 3, 2008 23:10:19 GMT 1
Rai sprang ned på jorden og landede midt i folkemængden. "hvorfor dog det, her er jo intet at lave, det er det eneste man kan lave her" sagde han og så over på Kaman. Ilden skiftede retning og kom lige imod Rai, som bare så til. Ilden gik lige ind i ham, men han havde ingen skade fået.
|
|
|
Post by kaman on May 3, 2008 23:13:12 GMT 1
Kaman så på ham, "Der er jo ingen grund til at smadre et tempel" sagde han til ham.
|
|
|
Post by Rai on May 3, 2008 23:14:44 GMT 1
"har jeg heller ikke gjort....endnu" sagde han og så rundt på folkemængden som hurtig var blevet mindre, han vendte blikket rundt og gik væk fra templet.
|
|