|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 21:07:03 GMT 1
Izumi svarede ikke lige med det samme men efter et stykke tid sagde hun så svagt "det...det ved jeg ikke....det er sket ofte...på det sidste..men...men hvad det er...hved..jeg..ikke" med de ord faldt hun sammen igen dog var hun ved bevidsthed.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 2, 2008 21:10:47 GMT 1
Miraku tog Izuni op i sine armen og støttede hende lige så stille. hun så bedrøvet men samtidig kærligt på hende og sagde blidt "det er jeg ked af at høre Izumi-chan... hvordan plejer du at få det bedre?"
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 21:14:59 GMT 1
Izumi smilte svagt og sagde så stadig svagt "jeg skal bare hvile mig så for jeg det bedre" hun kikkede på miraku og smilte bare.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 2, 2008 21:21:54 GMT 1
Miraku smilede og sagde "hvor længe plejer det at vare før du kan gøre noget?" hun ville ikke gøre noget som heslt før Izumi var oppe og klar igen
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 21:24:06 GMT 1
Izumi svarede "ikke så lang tid....men før jeg er ved fuld styrke igen...nogle timer" hun havde aldrig lært hvad den kraft hun havde i sig var, men den var der og var yderst stærk kunne hun mærke, men hun kunne ikke bruge den...endnu.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 2, 2008 21:32:25 GMT 1
Miraku sagde blidt "vi venter til du er på fuld styrke igen" hun trykkede blidt Izumiind til sig meget blidt endda
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 21:36:08 GMT 1
Izumi smilte og sagde ellers ikke noget.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 2, 2008 21:43:17 GMT 1
Miraku smilede igen og kunne ikke lade være med at give Izumi et dybt og kærligt kys. hun tænkte ikke engang over det og var bare glad for at hun nok skulle blive okay igen
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 21:44:29 GMT 1
izumi gjorde intet og sagde intet nød bare lidt kysset.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 2, 2008 21:51:38 GMT 1
Miraku holdte bare kysset siden Izumi ikek sagde noget til det. hun holdte virkelig af Izumi sammen med Maja og Mizuki de tre betød alt for hende
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 21:53:27 GMT 1
izumi brød så kysset og sagde bare svagt "vi burde ikke gøre dette...det kan få os i fedte fadet, på en ubehagelig måde" hun sagde ellers ikke mere.
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 2, 2008 21:58:07 GMT 1
Miraku smilede skævt og sagde "jeg er jo en dæmon men jeg skal nok lade være hvis du ikke vil have det Izumi-chan" hun løj ikke spor overhovedet for hun kunne ikke finde på at gøre noget som dem der stod hende nær ikke ville have
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 2, 2008 21:59:04 GMT 1
Miraku smilede skævt og sagde "jeg er jo en dæmon men jeg skal nok lade være hvis du ikke vil have det Izumi-chan" hun løj ikke spor overhovedet for hun kunne ikke finde på at gøre noget som dem der stod hende nær ikke ville have
|
|
|
Post by Miraku Kuran on May 2, 2008 22:01:21 GMT 1
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 2, 2008 22:04:28 GMT 1
Izumi sagde så "jeg snakker ikke om kamp...men om skam...vis nogen så os gøre dette, vil de sige det til deres herre, som så vil kunne tvinge Mizuki-dono til at give dig en ubehagelig odre" hvilken ordre ville hun ikke snakke om ikke her og ikke nu.
|
|