|
Post by Rai on Apr 24, 2008 19:37:22 GMT 1
"Snyde hvem?" sagde manden og smilte som om han intet vidste, men der var alligevel vel noget som man vidste med det samme, en hver kunne se af at var fuld med løgn. "tror jeg smutter, finder bare noget andet" sagde Rai og gik mod døren som stod åben, Han var en smule ligeglad med kvinden, det var ikke hans problem. "Men du høre fra mig gamle" sagde han smilende og var nu ude af døren.
|
|
|
Post by ayama on Apr 24, 2008 19:42:41 GMT 1
der var nu ingen opgaver til hende og hun gabte og sagde så "kedeligt, kan fine nemmere opgaver hos adlen og købmændene" med de ord gik hun ud og indhentede dæmonen og spurgte denne "hvad for en dæmon som dig til at tage opgaver fra en fyr som ham?" hun var ikke bange og gik bare lidt bag ham.
|
|
|
Post by Rai on Apr 24, 2008 19:45:59 GMT 1
Han fortsatte bare ud af døren og igennem gyden igen. "Har intet at lave, og når man mangler penge er man nød til at tage et job" sagde han men så ikke på hende. Han kiggede lidt rundt, da han kom ud af gyden, men fortsatte den vej han var kommet fra.
|
|
|
Post by ayama on Apr 24, 2008 19:50:12 GMT 1
hun fulgte bare efter ham og tog masken ned og sagde så "kan nemt give dig et råd om hvor du kan få svære opgaver med bedre penge og det uden at dræbe nogen" dette var sandt, dog tog hun sin maske på igen da hun ikke ville genkendes eller gøre sådan at han ville kunne genkende hende.
|
|
|
Post by Rai on Apr 24, 2008 19:53:59 GMT 1
Han så stadig ikke på hende. "jeg lytter skam gerne" sagde han smilte svagt og gik videre. "Men ham den nisse slipper ikke fra mig" sagde han og så op i himlen. "Men hvad er du for en, har ikke hørt noget om dig endnu også selvom jeg høre meget" sagde han og så først nu på hende.
|
|
|
Post by ayama on Apr 24, 2008 20:00:21 GMT 1
hun smilte bag masken og sagde så "selvfølgelig har du ikke hørt om mig, for vis du havde det ville jeg ikke være særlig god til mit job" hun havde jo en kvindelig ninja dragt på så man kunne nærmest gætte hvad hun var vis man bare tænkte sig lidt om, hun kikkede sig til siderne og sagde så til ham "find opgaver hos købmændene, de har tit brug for folk til at aflevere og hente ting, det er de nemmeste og mest normale men de giver godt" mere sagde hun ikke.
|
|
|
Post by Rai on Apr 24, 2008 20:06:30 GMT 1
Han smilte kort og begyndte at gå videre. "jeg er ikke typen som tager de lette opgaver, kun hvis jeg virkelig er i pengenød" han gik stille videre, han så rundt på gaden. skulle han lave lidt ballade nu hvor han intet havde at lave, ej det ville da være synd for dem som det endnu gik ud over. Han gik midt på gaden.
|
|
|
Post by ayama on Apr 25, 2008 11:44:35 GMT 1
Hun fulgte efter ham men folk så ikke ud til at ligge mærke til hende, og vis han kikkede bagud ville han se en køn kvinde i kimono, da hun havde brugt en lille illusion, hun sagde så "der er jo også de svære opgaver som feks. snigmord og overfald af konkurenter men ved ikke om det er noget for dig" hun var nu stadig i sin ninja drag og med masken på bag illusionen.
|
|
|
Post by Rai on Apr 25, 2008 16:55:19 GMT 1
Han fortsatte et stykke før han så sig om og stoppede op. "det vil nok mere være noget for mig ja" sagde han smilende og så på hende. "skifter du udseende hele tiden eller er det bare mig som ikke havde fået et ordenligt blik af dig" sagde han og så lidt rundt på folk der gik på gaden.
|
|