|
Post by Miraku Kuran on Apr 21, 2008 16:19:59 GMT 1
Miraku smilede og sagde "nu får vi at se når de kommer tilbage jo" hun håbede dog at Maja havde ret for de fleste dyr løb så snart de mærkede hende komme i nærheden
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 21, 2008 16:27:21 GMT 1
lidt efter kom katten tilbage det så på Miraku de brumme lidt men da de så maja blev de rolig og kom hen til dem
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 22, 2008 17:46:39 GMT 1
Miraku hørte kattene og så på dem. hun var klar over de ikke brød sig om hende men nok kun tollererede hende på grund af maja som var rolig i nærheden af hende
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 23, 2008 13:00:13 GMT 1
maja nusse begge katte bag øre før de gik ned til ungern maja rejste sig
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 23, 2008 13:07:49 GMT 1
Miraku smilede lidt og rejste sig også inden hun spurgte "hvad så nu? skal du stadig være i nærheden af kattene?" i en venlig og nysgerrig tone. hun var ikke sikker på om kattene var glad for hendes tilstedeværelse men ville ikke tænke for meget over det
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 23, 2008 13:11:55 GMT 1
"nej forælden er hjemme nu så min baby sitting er over" hun smile
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 23, 2008 13:28:06 GMT 1
Miraku smilede og sagde "okay hvad har du så af planer nu?" nysgerrigt. hun var også ret sikker på at kattene ikke ville have hende i nærheden meget længere
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 23, 2008 13:29:35 GMT 1
"det ved jeg ikke rigtig " hun så på hende og smile "måske har du et forslagt til hvad jeg kunne lave" hun smile
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 23, 2008 13:57:56 GMT 1
Miraku smilede og sagde "vi kunne lære dig selvforsvar så du har en bedre chance for at slippe fra folk som ikke vil dig det godt eller vi kunne måske finde en sø at slappe af i" hun havde lige meget lyst til begge dele
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 23, 2008 19:10:29 GMT 1
"hvad med først træne så til søen" maja smile
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 23, 2008 19:28:45 GMT 1
Miraku smilede og sagde "okay så føles vandet også så meget bedre bagefter" hun smilede og stillede sig klar til at lærere Maja lidt om selvforsvar når hun var klar til det
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 23, 2008 19:33:37 GMT 1
Maja så på hende og stile sig klare på sin mode hun stadog næsten normalt men bøje lidt i knægen og lytte efter den minste lydt fra hende
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 23, 2008 20:11:45 GMT 1
Miraku smilede og sagde "det var godt du springer ikke bare på din modstander men venter hvilket er et godt træk mod dem af samme niveau som dig men mod mig hjælper det nok ikke ret meget så jeg vil give dig chancer så vi står lige" med de ord sprang hun mod Maja imens hendes blik var blevet koldt og nærmest føleses forladt
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 23, 2008 20:20:22 GMT 1
Maja hoppe til side og fandt en kaste knive og kase den mod hende hun hade sat noge på spisen for ikke at skade hende
|
|
|
Post by Miraku Kuran on Apr 24, 2008 12:17:13 GMT 1
Miraku slog kastekniven væk da hun havde dækket sin hånd med et hårdt lag is som dog splintrede da kastekniven røg væk igen så der kort varigt var et hav af farver omkring hende selv og Maja. hun smilede bare venligt imens og gjorde intet
|
|