|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 7, 2008 20:53:44 GMT 1
Mizuki mærkede lugten af mere blod og sagde så "den anden arm, og det hurtigt" vidste nu hvor blodet kom fra og tog selv majas anden arm frem og så såret og spærede øjnene op og tog hurtigt fat i lagnet og rev et stort stykke af det og begyndte at binde det om såret og det lettere stramt så blodet ville blive holdt tilbage, der efter sagde hun lettere strengt "kan jeg få en forklaring på dette maja-chan?" hun betragtede maja men det var ikke et vred blik, mere et nervøst blik.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 7, 2008 20:59:04 GMT 1
maja sage ikke noget hun så bare ned i sit skød og forblev stille hun kunne ikke forklare at hun føglte det var hendes skyld mizuki-san puslig var så anderledes det var forsvært
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 7, 2008 21:03:29 GMT 1
Mizuki betragtede maja og sagde så igen "forklaring tak, og giv dig bare god tid...men jeg kræver en forklaring" selvom man kunne tro at hun var vred, så var hun det langt fra, nej hun lød vred fordi hun var bekymret for maja.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 7, 2008 21:05:43 GMT 1
"jeg...............jeg...................jeg føgler det min skyld jeg hade forander dig så jeg straffe mig selv jeg har være en smel slave" maja så ikke på hende men ned i sit skød øren lå tilbage og halen lå over sengen
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 7, 2008 21:08:11 GMT 1
Mizuki smilte lidt og tog armene om maja og knugede hende ind til sig og sagde så "maja-chan, du har ikke været en slem slave, og jeg har langt fra ændret mig, jeg er faktisk blevet mig selv maja-chan" hun knugede stadig kærligt maja ind til sig og smilte.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 7, 2008 21:09:30 GMT 1
maja så på hende "du plajer nu ikke knuge mig på den måde ikke jeg har noget i mod det men for mig er det anderledes"
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 7, 2008 21:16:16 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "det er forståeligt, for da vi først mødtes og frem til nu, har jeg været bekymret, stresset og ja ude af den, men takket være dig er jeg mig selv igen" hun smilte bare og knugede stadig maja ind til sig og lod sin ene hånd nusse maja i nakken.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 7, 2008 21:23:54 GMT 1
"hvad har jeg da gjodt" spurde maja og så på hende og spandt svagt af hendes nussen
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 7, 2008 21:31:33 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "det ved jeg ikke, men jeg ved at jeg har det bedre end nogen sinde før" hun tog sin hånd under majas hage og gav hende et kys på munden og smilte så.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 7, 2008 21:32:41 GMT 1
maja så på hende "det må være massen der har lave noget ved dit hovde jeg hade hørt det skulle være godt mod stresse så jeg ville lige prøve den" hun smile lidt
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 7, 2008 21:41:21 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "det er det sikkert maja-chan" hun holdt stadig om maja og smilte bare.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 8, 2008 6:04:22 GMT 1
maja så på hende hun virke jo glad nok for det så de måtte være okey tænkte maja og lage en arm om hende da hun ikke ville havde der skulle komme blod på mizuki-san
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 8, 2008 16:38:22 GMT 1
Mizuki smilte bare og sagde så "men fra nu af skal du ikke straffe dig selv for noget du tror er forkert, hvis du skal straffes skal jeg nok sige til" dog ville hun ikke skade maja eller have at maja kom til skade og det kunne man mærke da hun holdt lidt mere om maja da hun sagde dette.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on May 8, 2008 16:54:41 GMT 1
"okey mizuki-san" maja holdt stadig om hende kun med en arm hun så på hende
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on May 8, 2008 16:57:17 GMT 1
Mizuki smilte og slap så maja og sagde så "når men det er vidst på tide at komme ud på dækket igen" hun strakte sig kort og gik over imod døren og sagde så til maja "men vis du stadig har det dårligt så bliv du bare her" hun åbnede døren og gik ud på dækket.
|
|