|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 23, 2008 18:24:28 GMT 1
maja spandt til freds "jeg blev funde som lille på gade jeg lige en på 3 år den gang jeg leve sammen med dem ind til min plaje far blev tvunge til at sælge mig jeg line en på 16 den gang siden hade den væmelig mand mig og lærte mig om at være en god slave jeg har ingen søsten jeg kender til og kender ikke mine rigtig forælder" Maja så op på hende
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 18:27:32 GMT 1
Mizuki lyttede og sagde så "det er sørgeligt, du havde fortjent bedre og du vil også få det bedre det lover jeg dig Maja-chan" hun smilte et nærmest moderligt smil, men ikke så moderligt som en rigtig mor ville, men der var nærmest kærlighed at spore i øjnene.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 23, 2008 18:31:36 GMT 1
"tak Mizuki-san" hun smile glad og så på hende "jeg er heldig at få sådan en god ejer" hun smile
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 18:37:26 GMT 1
Mizuki smilte tilbage og hørte lyden af en vogn og sagde så "når der er vores ting maja-chan, lad os komme der ud og hente dem" hun rejste sig og fjernede hånden og gik ud af teltet og betragtede vognen eller rettere vognene, hun smilte lidt og ventede lidt på Maja og sagde til vognenes mandskab "når min tjener kommer ud kan i gå i gang med at flytte ind" de nikkede og ventede så.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 23, 2008 18:39:20 GMT 1
maja skynde sig ud og stilte sig ved siden af Mizkui og så på mænden
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 18:43:14 GMT 1
da Maja kom ud begyndte mændene som var ashigarus at tømme vognen og slæbte ting der ind og mens de gjorde dette sagde mizuki til maja "maja-chan du kan følge med mig kan du ikke?" hun ventede ikke og gik roligt over imod en lille skov som lå lidt der fra.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 23, 2008 18:45:16 GMT 1
Maja smutte med på alle fire så kunne hun beder følge med hun så på hende
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 18:47:42 GMT 1
Mizuki gik ind i skoven og stoppede op lidt inde men langt nok inde til at hun ikke kunne ses og satte sig ved en pæn skov sø og stragte sig lidt og tog sin trøje af og hendes bukser og sandaler så hun sad kun i en lang hvid tynd trøje og så ud til at slappe af.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 23, 2008 18:49:31 GMT 1
maja så unden på hende og satte sig i græsset lidt bag hende ikke meget med lidt
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 18:55:54 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "når maja hvad siger du til et bad?" mhun kikkede over på Maja med et venligt smil og tog trøjen af og var nu helt nøgen og lod sig glide ned i vandet og det var faktisk lettere lunkent, hun nød det og svømmede lidt længere ud og rejste sig op og opdagede at den kun gik til hendes navle og svømmede hen til breden og kikkede på maja med sit venlige blik og smil.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 23, 2008 18:59:41 GMT 1
maja gik hen til kanten hun trak trøjen over hovde hendes bh og trusser kom til syne maja hade en køn krop og hade en bryst størlse ca en c-skål hun tog bh'en og trussen af og tråte ned i vande og dykke kort og kom op igen og ryste på hovde hendes øre lå ned og halsen snoge sig om hendes ben
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 19:04:37 GMT 1
Mizuki smilte og havde faktisk taget sig selv i at betragte Maja's krop og smilte nu mere kærligt for at skjule at hun faktisk havde nydt syndet, der efter svømmede hun ud til maja og dykkede ned og dukkede op bag maja og sagde så "er vandet ikke bare herligt?" hun syntes selv at det var skønt.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 23, 2008 19:07:13 GMT 1
"på det om råde er jeg rigtig en kat der ikke kan lige vand "hendes øre lå stadig ned hun svømme lidt rundt og så på hende hun hade pluslig kun øjen og næsen over vand
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 19:22:30 GMT 1
Mizuki betragtede hende og tænkte lidt over om der var noget galt, søen var jo ikke spor dyb men hun ville vente med at blande sig før hun så tegn på at Maja var i fare.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 23, 2008 19:24:39 GMT 1
Maja smile hun sad på næ på bunden hun gik på knægen mod hende hendes lage kom en smule op af vanden den var bleven helt tynd da den var våd
|
|