|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 13:39:43 GMT 1
Mizuki smilte og viftede livvagterne tilbage til deres poster og gik hen til maja og strøg hende kærligt over håret og sagde så "det er ikke noget at være flov over maja-san, det kan ske for en vær" hun smilte kærligt og venligt efter denne sætning.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 23, 2008 17:32:44 GMT 1
Maja så på hende og smile glad og spande hun elske at blive strøge over håret hendes hale vifte lidt bage hende og hende øre strite ud til vær sin side tegn på hun kunne lige det
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 17:39:27 GMT 1
Mizuki smilte venligt og foretsatte og begyndte nu at nusse maja bag det ene øre med blide bevægelser og sagde så "du er faktisk en yderst sød pige ved du det, og du er også nuttet" hun grinte lidt der efter og man kunne godt tro at det var sagt i spøg, men Mizuki spøgte aldrig med sådan ting, hun forretsatte sin nussen.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 23, 2008 17:41:34 GMT 1
Maja spand glad og smile ved hendes orde hendes hale lover nærmset og øren lå ud i luften til vær sin side hun var nu nutte som hun stod der i for stor trøjer og mre øren ud i luften
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 17:50:04 GMT 1
Mizuki tog sig i at få en tanke som hun havde haft før kom tilbage men hun holdt den tilbage og tænkte *jeg vil ikke gøre maja noget, slave eller ej, jeg vil ikke tvinge hende til noget" hun smilte dog og lod hånden glide lidt ned og nussede svagt maja i nakken ud at tænke over det hun smilte og sagde så "men vi må til at finde noget andet tøj til dig"
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 23, 2008 17:51:42 GMT 1
Maja spandt stadig og hade ikke lagt mærke til hendes hånd i nakken
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 17:58:33 GMT 1
Mizuki stoppede så og sagde så "nå maja-san vi er desvære nød til at blive her lidt, da jeg skal have sat et byggeri igang, håber ikke at du har noget imod dette?" dog havde hun stadig hånden på Maja's hoved og nussede dog også stadid stille maja bag det ene øre.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 23, 2008 17:59:59 GMT 1
"nej jeg kan godt lige at være her elsker at være udendørs " hun smile og spandt stadig lystig hun hade lært hade hun gjodt noget godt og blev nusse var hun en god pige/slave
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 18:02:40 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "godt så kan du hjælpe mig med at gøre mit telt mere beboelig" hun fjernede hånden og smilte venligt og stadig en smule kærligt til Maja, da hun faktisk var glad for at have fået en kvindelig slave og fordi hun var glad for Maja på en eller anden mærkelig måde.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 23, 2008 18:06:57 GMT 1
Maja smile "Ja det kan jeg" sage maja og hoppe en smule hun skulle bruge lidt krut hun stod stille igen
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 18:10:22 GMT 1
Mizuki smilte og gik ind i teltet og ventede bare på maja og på den vogn som ville komme med nogle af hendes ting og den burde være der yderst snart hun satte sig på sin lejer stol og smilte venligt og så yderst glad ud.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 23, 2008 18:12:54 GMT 1
maja kom ind til hende hun gik på alle fire og smile glad og tilfreds
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 18:15:19 GMT 1
Mizuki smilte over hende og sagde så "kom herhen Maja-chan, og fortæl mig lidt om dig selv, vil gerne lære min tjener at kende" det var ikke en ordrer men nærmest et ønske og det kunne høres på hende.
|
|
|
Post by Maja Maria Kudo on Apr 23, 2008 18:16:42 GMT 1
"okey" hun smile og gik hen og satte sig ved sien af hende "hvad vil du høre Mizuki-san"
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 23, 2008 18:19:37 GMT 1
Mizuki tænkte sig om og sagde så "bestem du selv hvad du vil fortælle, jeg er glad bare du fortæller lidt" hun placerede igen en hånd på majas hoved og aede hende blidt på hovedet da hun var yderst tilfreds og havde set at maja godt kunne lide det, dog ville hun ikke gøre det for tit, da folk nok ikke kunne lide det i længden.
|
|