|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 16:40:17 GMT 1
Izumi kom nærmest vaklende ind i usa templet, hun var gennemblødt for der regnede meget udenfor og hun havde en let feber, men hendes liv nærmede sig også sin slutning, hun havde dog bedt yin om at lade hende leve lidt længere og yin var gået med til det, men derfor den feber hun havde var kommet, og gjort hende svagere, hun satte sig lidt fra alteret og lå op ad væggen og havde det bare ikke godt.
|
|
|
Post by Lucy on May 19, 2008 16:44:23 GMT 1
Lucy sad oppe ved alteret og bedte. Hendes hår og tøj var tørt og var begyndt at tørre. Hun havde sit katana ved sin side, mens hun bedte. Da hun var færdig rejste hun sig op, og kiggede på alteret. Hun havde endnu ikke opdaget at der var kommet en ind, men kiggede på indgående på alteret.
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 16:49:53 GMT 1
izumi sad bare op ad væggen og hostede så kraftigt og holdte sig for munden og havde ikke lagt mærke til kvinden ved alteret, hun fjernede hånden og lukkede kort øjnene hun havde det dårligt, og følte sig så svag, hun lagde ikke mærke til noget og sad bare der.
|
|
|
Post by Lucy on May 19, 2008 16:52:25 GMT 1
Lucy hørte nogen hoste, og vendte sig om, af ren refleks røg hendes hånd hen til hendes katana hvis nu personen skulle være fjendtlig. Hun kiggede rundt i templet, og så en person. Men hun kunne ikke vurdere om personen var fjendtlig eller venlig. Hun tog en risiko. Hun fjernede sin hånd fra katanaen og gik hen imod personen. Da hun kom tættere på kunne hun se at det var en kvinde.
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 16:56:52 GMT 1
izumi kikkede kort op og fik øje på kvinden men sagde intet, og når man kom tæt på kunne man se at hun var ret svag og syg da hun faktisk svedte koldsved og rystede lidt over hele kroppen.
|
|
|
Post by Lucy on May 19, 2008 18:10:47 GMT 1
Lucy kiggede nysgerrigt på hende, og hun syntes at hun så lige lovligt bleg og svag ud "er du ok?" hun kiggede på hende, og vidste selv at det var et lidt dumt spørgsmål da man kunne se at hun var syg, men hun ville lige være på den sikre side
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 18:13:41 GMT 1
Izumi svarede bare stille "jeg har det fint...helt fint" efter den sætning hostede hun kraftigt igen og havde hånden for munden og da hun fjernede hånden var der lidt blod på den, hun sagde ikke mere men kikkede op på kvinden og fik sig med lidt besvær op at stå.
|
|
|
Post by Lucy on May 19, 2008 18:16:09 GMT 1
Lucy blev lidt forskrækket da hun så at hun hostede blod "den tror jeg nu ikke helt på" hun smilte et lille forsigtigt smil, og hjalp hende op at stå
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 18:20:16 GMT 1
izumi smilte lidt og sagde så "tror desvære du har ret frøken" hun støttede sig til kvinden da hun syntes at hendes ben blev svagere, så hun kunne ikke stå ordentligt, og da hun stod helt op støtede hun sig til væggen.
|
|
|
Post by Lucy on May 19, 2008 18:21:51 GMT 1
Lucy hjalp hende stille og roligt "ved du hvad der er galt?"
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 18:27:18 GMT 1
hun nikkede og sagde så "jeg er døende" mere sagde hun ikke og man kunne høre at det hun sagde var sandt og hun holdt ærmet op forean sin mund da hun hostede igen.
|
|
|
Post by Lucy on May 19, 2008 18:30:55 GMT 1
Lucy blev lidt mundlam på hendes svar, hun vidste at det ikke må være rart at være i sådan en sitation "det er jeg ked af at høre" hendes stemme var lidt trist
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 18:34:42 GMT 1
Izumi smilte og sagde så "det er ikke det væreste...for når jeg er væk...vil der komme et nyt liv" men man kunne høre at hun var trist over det og man kunne se at hun var yderst ung, selv for en elver at være.
|
|
|
Post by Lucy on May 19, 2008 18:37:09 GMT 1
Lucy studerede hende let "du ser da ikke så gammel ud, hvordan kan det allerede være din tid?" hun smilte
|
|
|
Post by Izumi No Okuni on May 19, 2008 18:40:47 GMT 1
Izumi sagde roligt "yins sjæl lever i mig, og for at hun kan komme helt fri må jeg dø" hun hostede lidt mere og så bare sløj ud og det yderst meget.
|
|