|
Post by Mihara on May 19, 2008 16:12:46 GMT 1
Mihara, sad op af et træ, hun var flygtet til den her skov, d hun var blevet jaget, men hun skulle nu nok kmme tlbage til skoven igen, men hun var nu ikke rigtig sikker på hvornår, det ville kunne lade sig gøre. Hun havde fået en lille skramme, da mændene havde skudt efter hende med pile, men hun nåede heldigvis at komme væk, inden det gik galt.
|
|
|
Post by red on May 19, 2008 16:30:38 GMT 1
Red lå oppe i et træ og slappede af og tæket på hvad han skulle gøre for at kunde få hende som han elskede for det var ikke andet ind problemer han havde en sort skjorte på og er par mørke blå bukser på
|
|
|
Post by Mihara on May 19, 2008 16:33:23 GMT 1
Hun så ned på såret, på hendes ben, blodet rendte ned af benet. "Avv" sagde hun lidt irriteret på at det kunne gå så galt. Hun hadede mennesker lige for tiden, hun havde kun mødt et som havde været venlig, andre ville bare bruge hendes krop og så dræbe hende bagefter.
|
|
|
Post by red on May 19, 2008 17:02:42 GMT 1
Red hørte en sagde av og vente sig om og så en som sad neden under ham "ømm undsyld mig frue er der noget jeg kan hjælpe med" sagde Red og smilte kærligt til hende
|
|
|
Post by Mihara on May 19, 2008 17:40:08 GMT 1
Hun undrende sig lidt over hvor stemmen kom fra og kiggede op. *endnu et menneske* tænkte hun og rejste sig op. "kom ikke tæt på mig" sagde hun og begyndte at gå videre, men faldt ned på jorden et stykke væk fra træet, "avv" sagde hun og tog sig til benet, blodet rendte ned og det gjorde virkelig ondt nu.
|
|
|
Post by red on May 19, 2008 18:16:42 GMT 1
Red hoppede ned "lad mig hjælpe dig" sagde Red og gik roligt over mod hende
|
|
|
Post by Mihara on May 19, 2008 18:18:28 GMT 1
hun sad på jorden og tog sig bare til benet, da han hoppede ned så hun lidt skræmt på ham."Nej hold dig væk" sagde hun, hun kunne virkelig ikke lide dette.
|
|
|
Post by red on May 19, 2008 18:30:00 GMT 1
"men jeg vil jo bare hjælpe dig" sagde Red og så på hende med et undrene blik
|
|
|
Post by Mihara on May 19, 2008 18:31:31 GMT 1
"kan godt være, men stoler nu ikke på dig" sagde hun og prøvede at komme op at stå, men hun kunne ikke og faldt sammen på jorden igen.
|
|
|
Post by red on May 19, 2008 18:39:10 GMT 1
Red rev ærmet af sin skjorte og gik over til hende "det beder jeg dig heller ikke om" sagde Red og bandt det rundt om hendes sår
|
|
|
Post by Mihara on May 19, 2008 18:43:32 GMT 1
hun ville helst tilbage, væk her fra, men det kunne hun ikke. Da han bandt stoffet om hendes sår, virkede han nu ikke så slem, men man kunne jo aldrig vide. "tak" sagde hun svagt og så ned i jorden.
|
|
|
Post by red on May 19, 2008 18:56:54 GMT 1
Red smilte til hende "så lidt frue" sagde Red og så på hende "hvad er der sket med dem" sagde Red og smilte til hende
|
|
|
Post by Mihara on May 19, 2008 18:58:17 GMT 1
Hun kiggede op på ham. "bare blevet angrebet af en flok mænd" sagde hun lidt trist. "de jagede mig væk fra mit hjem" sagde hun og så ned i jorden.
|
|
|
Post by red on May 19, 2008 19:02:19 GMT 1
"var det de barbare som er i vores land" sagde Red og knyttede den ene hånd
|
|
|
Post by Mihara on May 19, 2008 19:04:05 GMT 1
"det ved jeg ikke, jeg flygtede nu bare" sagde hun og samlede sine hænder i sit skød. "ved bare at de var bevæbnet med sværd, bue og pil" sagde hun og så ned på hendes ben.
|
|