|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 17:04:53 GMT 1
Mizuki grinte og sagde så til børnene "det er nogle pæne kranse i har fået lavet der børn" hun skævede til sine livvagter som også grinte lidt og en af dem tog en pige op da det var hans datter og snakkede med denne stille, Mizuki smilte bare.
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 16, 2008 17:07:29 GMT 1
Yuuki kom over med en bunke smukke kranse som var lavet specielt til 'Mizuki og de andre "her tag dem her med jer, børnene har lavet dem specielt til jer" hun smilede let og rakte dem til Mizuki
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 17:22:04 GMT 1
Mizuki tog imod dem og smilte så og sagde så "jammen jeg takker dem for disse kranse" der efter gik hun lidt forbi børnene og sukkede svagt og nød solen imod sin hud.
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 16, 2008 17:25:31 GMT 1
hun så efter Mizuki med et smil "skal jeg hente jeres heste?"
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 17:31:14 GMT 1
Mizuki svarede "det er ikke nødvendigt for mit vedkomende, men jeg ved ikke ved mine vagter" hun sagde ellers ikke mere og satte sig under et træ og tog sin katana ud af skærfet og lå den ved siden af sig og lå wakashien ved siden af den og så ud til at slappe af, hun sad på knæene og trak vejeret dybt og langsomt.
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 16, 2008 17:33:52 GMT 1
børnene blev ved de andre men Yuuki gik over og satte sig ved hende "hmm noget der bekymre dem Mizuki?"
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 17:36:59 GMT 1
Mizuki smilte svagt og svarede så "der er meget som bekymrer mig, især nu hvor landet er uden kejser, og uden shogun, og Nekosi klanens sikkerhed...og hendes majæstets sikkerhed" mere sagde hun ikke da man godt kunne tænke lidt over hendes sidste ord.
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 16, 2008 17:43:04 GMT 1
hun tænkte sig om og så rundt med et let smil "hmm så det er sandt, hendes majestæt er kommet til Shikoku, der har været en del uenigheder om det var sandt eller bare en skrøne, jeg håber hun er i gode hænder"
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 17:48:34 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "ja prinsessen er her på shikoku, og hun bor på Nekosi klanens slot så hun er i gode hænder" det var ikke nogen hemmelighed at Nekosi klanen støttede prinsessen som arving til tronen, hun sukkede igen og sagde så "og imagawa og shimazu venter bare på at falde over os, der er for mange problemer"
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 16, 2008 17:51:49 GMT 1
hun sukkede selv og vidste at der var meget rumsteren ude for templet "hvis i nogensinde for brug for hjælp så send bud efter mig især hvis det kommer så vidt at nogen af dine mænd bliver såret"
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 17:58:37 GMT 1
mizuki smilte og sagde så "de mænd der er en del af min personlige livvagt, jeg er general så har mange mænd under mig, og vil ikke bebyrde dig med alle dem som bliver såret" hun blev sidende og så ud til at tænke sig om.
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 16, 2008 18:07:05 GMT 1
hun grinte let "det skal du ikke tænke på men de der er såret efter kamp vil jeg gerne tage mig af for at bevare de mænd der er, mange kvinder kommer her også for at sørge over tabet af deres ægtemand"
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 18:17:50 GMT 1
Mizuki smilte og sagde så "det gør mig glad at høre det, og jeg ved det" hun smilte og blev sidende og mumlede noget utydeligt.
|
|
|
Post by Yuuki Kurosu on Apr 16, 2008 18:36:43 GMT 1
hun smilte igen men så derefter ud over haven og beundrede dens farverige natur
|
|
|
Post by Mizuki Nakayama Nekosi on Apr 16, 2008 18:43:47 GMT 1
mizuki smilte og så ud over naturen og mumlede så "sikke en dejlig fredlig egn" mere sagde hun ikke og så afslappet ud.
|
|